رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان گفت : در سال جاری و تاکنون 90 درصد از اجارات موقوفات شهرستان لنجان به روز رسانی شده اند.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، محمد رضا ترحمی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان اظهار داشت : با تلاش و پی گیری های صورت گرفته شده توسط پرسنل، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان موفق شده است که در سال جاری و تاکنون 90 درصد از اجاره بهاء موقوفات و رقبات این شهرستان را تمدید و به روز رسانی نماید.
 
وی در ادامه تصریح کرد : در شهرستان لنجان 780 موقوفه وجود دارد که طبق مصوبه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور باید تا قبل از به پایان رسیدن سال این تعداد از موقوفات، اجاره نامه های آن ها به روز رسانی و تمدید شوند.
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان در ادامه افزود : در همین راستا نیز اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان موفق شده است که تعداد 740 موقوفه و رقبه این شهرستان به روز رسانی و تمدید نماید که این تعداد 90 درصد از کل موقوفات می باشند و مابقی آن ها نیز انشاا... تا پایان بهمن ماه به روز رسانی و تمدید می شوند.
/2759/